Aworldfulloffanfics

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Moa Tomlinson - 10 oktober 2013 21:31

Hej! Har just startat bloggen och det gåt lite trögt nu i början men jag hoppas att jg kan börja skriva snart! Men jag behöver mer inspiration först då :3 kan inte lova att jag kommer vara aktiv, men eftersom att jag inte har något socialt liv kan jag nog blogga rätt ofta. Ska Börja skriva på en fanfic snart, men jag är inte världsbäst på att skriva så det kommer bli som det blir ;) hare bra, ses sen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på (snart) 12 år som älskar One Direction och att skriva fanfics om dom (även om de inte alltid är så bra) C: Läs gärna, pöss pöss C:

Fråga mig

2 besvarade frågor

נυѕт ηυ

 Just nu skriver jag på fanficen No one gives a damn about me, except from you ^^ Skriver så ofta jag kan C: 

April är en 17 årig tjej som har ett hemskt liv. Hon blir misshandlad av sin pappa och har inga vänner i skolan. Allt detta började en dag för 7 år sen. Kommer hon någonsin lyckas fly och få ett bättre liv och lämna det förflutna bakom sig? Det får du veta om du läser C: 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lucky Clover - Busy

Ovido - Quiz & Flashcards