Aworldfulloffanfics

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

No one gives a damn about me, except from you del 5

Av Moa Tomlinson - 15 oktober 2013 18:38

HAAAAY GUYS! :D Nemen xD Är Bara så HIMLA glad för jag ska äntligen skriiiva :DD Lalalalallala AHAHAH är såååå himlaa överdriven idag cx Har ingen aning om varför jag är så himla onödigt glad, eller jo, JAG HADE MUSIK IDAG OMG OCH JAG ÄGDE TRUMMORNA! <33 Ska inte skryta nu, förlåt ;-; Men älskar musik så hiiimla mycket och vill lära mig att spela gitarr och trummor C: Och sen så fyller jag år snart och omg är så himla glaad för det meee :D Men nu ska jag iallafall sluta tråka er och skriva del 5 C: Men jag vill att ni lyssnar på denna låt när ni läser C: Enjoy! C: (Om Daisy, Pheobe, Lottie eller Fizzys åldrar kommer med kanske det inte är dom riktiga, fast det kan va det, då jag vill att dom ska va lite äldre än vad dom är irl xD men det är ju liksom en novell och inte verkligheten så det spelar väl ingen roll, eller? :3)

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Idag skulle jag åka med Fizzy och handla kläder. Jag behövde verkligen nya, jag menar jag kan inte ta Fizzy:s kläder hela tiden och jag hade ju bara en tröja och den var helt täckt av blod, men ändå ville jag inte göra det här. Jag menar, jag fick ju redan bo här, de skulle inte behöva göra mer för mig, de har inte ens nåt att göra med att jag inte har någonstans att bo. Jag sa till Johannah att jag skulle skaffa jobb så fort som möjligt, betala tillbaka alla pengar jag har använt och sedan hitta en egen lägenhet, men Johannah vägrade gå med på det. Hon sa bara att pengar är inget problem för dom och hon skulle gärna vilja ha mig som en "familjemedlem". Men jag ville ge henne för mycket besvär eftersom att hon snart har 7 barn. Såklart skulle det kännas riktigt skönt att få ha en familj som älskade en och som brydde sig om en, men det kändes bara inte bra att dom skulle ta hand om mig och betala allting för mig. Men ändå skulle det vara riktigt svårt att "lämna" Fizzy, på bara en dag har vi utvecklat en jättebra vänskap som jag absoulut inte ville förlora. Fizzy var ju trots allt en av de första riktiga vännerna jag har haft på länge. Så klart skulle det vara jättesvårt att lämna Johannah, Daniel, Pheobe, Lottie och Daisy också, men jag kände ju inte dom lika bra som Fizzy. Fizzy är liksom en av de personerna som verkligen bryr sig om allt och alla, hon är så himla omtänksam. "Are you ready to go?" Frågade Fizzy exalterad. "Yeah" Log jag. Fizzy log stort tillbaka. 

*Några minuter senare*

"Have you been on a double decker before?" Frågade Fizzy när vi hade gått på bussen. "Actually, yes. But I've forgot how it feels" Svarade jag. Vi skulle hela vägen till London och bussresan skulle ta en stund. Det var så himla coolt att titta på allting som vi åkte förbi. Jag hade inte sett något annat än hemma och skolan på jättelänge. Det var så himla skönt att äntligen få se mer av England igen. Det var så himla skönt att jag just slutat skolan och att jag just hade blivit fri. Det var nu det nya livet skulle börja. "April, the boys will have a concert there in a couple of days" Sa Fizzy och pekade på en stor arena. "And after that they will leave to Sweden, Norway and Denmark to continue their tour" Fortsatte hon. "Don't you miss Louis while he's gone?" Frågade jag Fizzy. "Of course I do, he's my only brother. But I have Daisy, Pheobe and Lottie, mum too of course so I'm fine. We go on their concerts some time also. Everyone are so proud of Lou, he does what he loves and it has always been his biggest dream to be a famous singerm and he did it. We are really proud of him" Svarade fizzy och log stort. "But, what's your biggest dream? What do you want to be?" Frågade jag Fizzy, jag var riktigt nyfiken. "Well, I want to be an actress, but I don't know actually. It seems to be a bit annoying with all the paparazzis and stuff" Svarade hon. "But belive me, if you love what you do, you wont care that much about the paparazzi's" Log jag. "Haha ok, but what do you wnat to be?" Frågade Fizzy mig. "A drummer or a guitarist I think" Svarade jag. "Awesome, I didn't know you could play drums or guitar, but I bet you're pretty awesome at it" Log Fizzy. "I do play them, and I love to do it. It has always been my favourite thing to do. Everytime when I'm sad I play a bit on my guitar and I feel a lot better" Log jag. "But I had to leave my guitar at home" sa jag sedan. "Oh! I wanna hear some time, we have a lot of instruments at home. And I'm sorry that you had to leave your at home" Svarade Fizzy. "I'll show you some time, I promise" Log jag. "Pinky promise?" Skrattade Fizzy. "Sure" Sa jag och skrattade jag med. Vi gjorde pinky promise på det och pratade sen om en massa fler saker. Vi var framme vid London efter ett tag. "Wow, I haven't been in London in sooo long! This feels so weird" Sa jag och var riktigt exalterad på att äntligen få se London igen för första gången på jag vet inte hur länge. "Haha, you're jusy like a little kid that comes to a tivoli" Fnissade Fizzy. "I know! But this is so awesome!" Sa jag. Jag förstod att det skulle vara roligt att se mig just nu, mina ögon var säkert lika stora som fotbollar. Det här skulle bli en asgrym dag.

--------------------------------------------------------------------

Ledsen att det blev kort, men jag hann inte skriva! :C Ska skriva mer imorgon, jag LOVAR och ska försöka göra ett ännu längre kapitel då också C: Hoppas ni lyssnade på låten C: och ser ni att jag har ändrat muspekaren på bloggen föressten? C: Aja, ses C: Baiiii <33

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Tomlinson - 5 november 2013 16:55

Hej hej! :3 har bestämt mig för att ta en paus från bloggplatsen ett tag, men jag finns på wattpad (wattpad.com eller wattpad appen) där jag skriver en fanfic som heter Unknown Brother. Det är såklart en 1D fanfic c; Mitt användarnamn på wattpad är M...

Av Moa Tomlinson - 31 oktober 2013 15:18

Då kommer del 9 c; hoppas ni har stått ut med väntan! och föressten, JAG ÄLSKAR STORY OF MY LIFE! <333 Kanske lägger ut en bild på baby jag sen bara för att, ni vet liksom story of my life c; Men det är bara ett kanske :3 -----------------------...

Av Moa Tomlinson - 31 oktober 2013 14:39

Hej! Här kommer ett litet länkbyte! (:  ------------------------------------------------------------                                          odstorys.blogg.se         Turn Your Face handlar om 19 åriga Zoe som lever ett rätt konstigt...

Av Moa Tomlinson - 30 oktober 2013 00:03


Jag är så sjukt ledsen att jag inte har skrivit, men jag har haft fullt upp hela lovet! :c men jag ska försöka skriva nästa del imorgon, jag lovar :3 det kommer en bild på några av mina presenter, men inte alla :3 men godnatt och håll tummarna på att...

Av Moa Tomlinson - 22 oktober 2013 18:28

Såå jag lovade ju att jag skulle skriva idag c: Men är lite out of ideas så kapitlet kanske blir kort och lika dåligt som det förra :/ Men iallafall hade jag No"provet"(familjequiz som min klass kallar det xD) idag och det gick väl bra antar jag :3 M...

Presentation


Är en tjej på (snart) 12 år som älskar One Direction och att skriva fanfics om dom (även om de inte alltid är så bra) C: Läs gärna, pöss pöss C:

Fråga mig

2 besvarade frågor

נυѕт ηυ

 Just nu skriver jag på fanficen No one gives a damn about me, except from you ^^ Skriver så ofta jag kan C: 

April är en 17 årig tjej som har ett hemskt liv. Hon blir misshandlad av sin pappa och har inga vänner i skolan. Allt detta började en dag för 7 år sen. Kommer hon någonsin lyckas fly och få ett bättre liv och lämna det förflutna bakom sig? Det får du veta om du läser C: 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lucky Clover - Busy

Ovido - Quiz & Flashcards