Aworldfulloffanfics

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2013

No one gives a damn about me, except from you del 9

Av Moa Tomlinson - 31 oktober 2013 15:18

Då kommer del 9 c; hoppas ni har stått ut med väntan! och föressten, JAG ÄLSKAR STORY OF MY LIFE! <333 Kanske lägger ut en bild på baby jag sen bara för att, ni vet liksom story of my life c; Men det är bara ett kanske :3

------------------------------------

 Jag vände mig om för att se en förvånad Niall. Den skumma killen fortsatte att dra mig mot toaletterna."Help me Niall!" skrek jag med gråten i halsen. Killen tog snabbare steg och nu gjorde min arm riktigt ont. Det var den armen jag hade fått en kniv i som han drog i. Den hade knappt märkts och jag hade glömt bort den, men nu gjorde den verkligen ont. Vi var nästan framme vid dörrarna och paniken började växa inom mig. Jag var påväg att skrika allt vad jag kunde när jag plötsligt kände någon ta tag i min friska arm. Den skumma killen märkte att det tog stopp och vände sig om. Jag vände också min blick bakåt för att se vem som nu drog i mig. Jag mötte att par blå ögon som jag kände igen. Nialls blå ögon. "Let her go" Sa Niall till den skumma killen, vi kan kalla honom för killen. "No, why should I?" Sa killen aning irriterad. "Beacuse I say so" Sa Niall, även han lät en aning irriterad. "I'm not afraid of you. You're so tiny and weak!" Sa killen och släppte taget om min arm. Niall släppte också taget om mig. Jag backade några steg från toalettdörren. Jag såg Niall knyta sin näve och helt plötsligt slog han killen rakt i ansiktet. Killen började blöda näsblod och blev rasande. Han slog Niall jättehårt på ögat. Jag såg på Niall och jag såg att han hade riktigt ont. Han höll för sitt öga samtidigt som han boxade killen i magen med den andra handen. Killen knuffade ner Niall på golvet och började boxa honom riktigt hårt. Niall lyckades välta killen och sätta sig på honom, han började slå killen rakt i magen med knytnävarna. Det hade samlats mycket folk runt killarna. Till slut lyckades killen komma upp på fötter och han började sparka Niall. Jag stod helt still och kunde varken säga något eller röra mig. Jag visste vilken smärta han gick igenom, jag hade genomgått den väldigt många gånger. och den var hemsk. Men ändå kunde jag inte göra något. Killen sparkade Niall mellan benen och började gå där ifrån. Niall såg ut att ha riktigt ont, men han reste sig sakta och folkmassan började skingras lite. Han kom mot mig och jag klarade inte det här mer. Jag hade just fått Niall jätteskadad, han hade inte alls förtjänat det. Jag började gråta och sprang ut så fort jag kunde, jag orkade inte med mig själv längre. Jag sprang till baksidan på huset där klubben låg och satte mig mot väggen. Varför hjälpte jag honom inte? Hur kunde jag vara så dum? Han hade inte haft så ont om jag bara hade hjälpt honom. Jag såg en skugga komma mot mig, och jag visste redan att det var Niall. Han kom närmare och nu såg man tydligt att det var han. Han satte sig bredvid mig. "Hey, he's gone, everything is fine" Sa han och höll på lite med mitt hår. "Don't pretend that evrything is fine! You're hurt for gods sake, and everything is my fault!" Sa jag och snyftade högt. "It's not your fault, you couldn't help it" Sa han. "Yes it is! I could have done something instead of just watching you getting hurt!" Sa jag. "I'm just happy you didn't get hurt" Sa han. "But you can atleast let me fix your wounds and your black eye" sa jag och mina tårar började försvinna lite. "alright, let's get the boys and the girls and go home" Sa Niall och resta sig upp. Han räckte mig sin hand och jag tog tag i den. Han drog mig upp och vi gick in i klubben igen sida vid sida. Vi hittade Perrie och Eleanor. "We need to go home" Sa jag. "o- WOW NIALL YOUR FACE! What happened to you?!" Sa Perrie förvånat. "umh, long story, but we need to go home and fix it" Svarade jag. "ok, let's get the others" Sa Eleanor och vi letade rätt på alla. Väl inne i bilen ställde alla en miljon frågor om Nialls ansikte. Jag hade dåligt samvete och satt tyst den mesta tiden. "Can everyone please shut up? I'm getting a headache! I promise I'll tell you everything when we're at Louis house" Sa Niall. Efter det var alla rätt tysta och en del hade somnat, bland annat Louis och Eleanor. De är ett så gulligt par och man ler varje gång man ser dom tillsammans. Jag tittade på klockan och den var redan halv 3. Vi kom fram till Louis hus några minuter senare. Jag, Niall, Eleanor och Louis gick ut ur bilen. "Bye guys, see you later!" Sa vi och de andra åkte hem till sig. Vi gick in genom dörren och det var tyst i huset. Jag och Niall gick raka vägen till badrumet. "Sit down here" Sa jag och pekade på bänken där jag hade suttit 3 dagar tidigare, då Fizzy hjälpte mig med min arm. Niall hoppade upp på bänken och jag hämtade sårtvätt och bomull. Jag hällde lite sårtvätt på en bomullstuss och drog den över såren. "ouch" Sa Niall. "I know it hurts, but I'm almost done" Sa jag. "ok" Svarade Niall och bet sig lite löst i underläppen. Jag var klar efter några minuter. "I'm sorry, but I can't do anything for your balck eye" Sa Jag och bet mig löst i underläppen. "It's okay" Sa Niall. Det blev en till pinsam tystnad när vi bara stirrade in i varandras ögon. Våra ansikten närmades och helt plötsligt kände jag hans läppar mot mina. Det kändes som att jag hade hundra fjärilar i magen. Hans läppar var mjuka och kyssen kändes så rätt, men ändå så fel. Jag backade ett steg och avslutade kyssen. "I- I'm sorry" Sa jag tyst och städade undan bomullen och sårtvätten. Jag var riktigt trött och gäspade stort. Jag gick ut från badrummet och det var mörkt i hela huset, så jag antog att Louis och Eleanor också hade lagt sig. Niall gick tyst bakom mig. "Good night" Sa han och gick till vardagsrummet. "good night" Svarade jag och gick upp till gästrummet. Jag tog av min klänning och satte på mig min pyjamas, sedan la jag mig i sängen och somnade fort. 

 

Vi gick hand i hand längs en solig strand. Det enda som hördes var vågorna som brusade och fåglarna som kvittrade. Vi stannade upp för en lång kram. "Niall, I love you" Sa jag. "I love you t-" Niall föll ihop på marken, omringad av en stor blodpöl. Jag mötte ett par mörka ögon och ett ondskefullt leende. Jag kände en brännande smärta och sedan blev allt svart.


Jag vaknade och var helt svettig. Det var massa blod i sängen och jag tittade på min arm, den såg inte bra ut. Den gjorde även riktigt ont. Jag gick upp och sedan gick jag till badrummet för att ta en alvedon. Jag gick till köket för att ta ett glas vatten och där mötte jag Johannah. "Wow your arm, it doesn't look that good" Sa Hon. "Umh, I know, it hurts" Svarade jag och hällde upp vatten i ett glas. Jag svalde Alvedonen tillsammans med en klunk vatten och satte mig ner på en stol. "Let me take care of that" Log Johanna och gick till badrummet. hon kom tillbaka med sårtvätt, bomull och ett nytt bandage. Hon tvättade rent mitt sår och det sved riktigt mycket. Fizzy kom in i köket. "Good morning" Log hon. "Good morning" Sa jag och Johannah samtidigt. Fizzy gjorde en kopp te och satte sig ner på stolen mitt emot mig. "oh, your arm" Sa Fizzy. "Yeah, it hurts" Svarade jag. JAg tittade på klockan och den var 9. Niall kom in i köket och det blev rätt tyst.

--------------------------

Det var del 9! c: Det tog typ flera timmar för mig att skriva och det blev jättekort, förlåt :C Men hursomhelst, det var Niall och Aprils första kyss c: hoppas ni gillade detC: Ha en bra halloween! CC: Är inte säker på när nästa del kommer men snart, förhoppningsvis C:

 
 
Mrs Nellie Directioner

Mrs Nellie Directioner

1 november 2013 16:03

Mer mer mer mer mer mer

http://Heynoveller.blogg.se

Moa Tomlinson

4 november 2013 08:17

Det kommer mer snart (: vad kul att du gillar den c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Tomlinson - 5 november 2013 16:55

Hej hej! :3 har bestämt mig för att ta en paus från bloggplatsen ett tag, men jag finns på wattpad (wattpad.com eller wattpad appen) där jag skriver en fanfic som heter Unknown Brother. Det är såklart en 1D fanfic c; Mitt användarnamn på wattpad är M...

Av Moa Tomlinson - 31 oktober 2013 14:39

Hej! Här kommer ett litet länkbyte! (:  ------------------------------------------------------------                                          odstorys.blogg.se         Turn Your Face handlar om 19 åriga Zoe som lever ett rätt konstigt...

Av Moa Tomlinson - 30 oktober 2013 00:03


Jag är så sjukt ledsen att jag inte har skrivit, men jag har haft fullt upp hela lovet! :c men jag ska försöka skriva nästa del imorgon, jag lovar :3 det kommer en bild på några av mina presenter, men inte alla :3 men godnatt och håll tummarna på att...

Av Moa Tomlinson - 22 oktober 2013 18:28

Såå jag lovade ju att jag skulle skriva idag c: Men är lite out of ideas så kapitlet kanske blir kort och lika dåligt som det förra :/ Men iallafall hade jag No"provet"(familjequiz som min klass kallar det xD) idag och det gick väl bra antar jag :3 M...

Av Moa Tomlinson - 21 oktober 2013 16:42


Tydligen kan man inte ha kinesiska tecken i inlägget :c så ni får en bild istället c; (ha ritat på min hand) ...

Presentation


Är en tjej på (snart) 12 år som älskar One Direction och att skriva fanfics om dom (även om de inte alltid är så bra) C: Läs gärna, pöss pöss C:

Fråga mig

2 besvarade frågor

נυѕт ηυ

 Just nu skriver jag på fanficen No one gives a damn about me, except from you ^^ Skriver så ofta jag kan C: 

April är en 17 årig tjej som har ett hemskt liv. Hon blir misshandlad av sin pappa och har inga vänner i skolan. Allt detta började en dag för 7 år sen. Kommer hon någonsin lyckas fly och få ett bättre liv och lämna det förflutna bakom sig? Det får du veta om du läser C: 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lucky Clover - Busy

Ovido - Quiz & Flashcards